Reklamačný Poriadok

Reklamačný poriadok

bokypovic.sk

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri uplatňovaní zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len „reklamácia“).

1. Predávajúci

Obchodné meno: [Tvoje meno / firma]
Sídlo: [Adresa]
IČO: [Tvoje IČO]
E-mail: [email@example.com]
Telefón: [0900 000 000]

2. Zodpovednosť za vady

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.
Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak.

Záruka sa nevzťahuje na:

  • opotrebenie spôsobené bežným používaním

  • mechanické poškodenie tovaru

  • nesprávne používanie alebo skladovanie

  • zásahy do výrobku neoprávnenou osobou

3. Uplatnenie reklamácie

Kupujúci môže uplatniť reklamáciu:

  • e-mailom: [email@example.com]

  • písomne: na adresu sídla predávajúceho

  • osobne (ak prevádzka existuje)

Kupujúci by mal pri reklamácii uviesť:

  • číslo objednávky / doklad o kúpe

  • názov reklamovaného tovaru

  • popis vady

  • návrh spôsobu vybavenia reklamácie

Tovar je potrebné doručiť na adresu predávajúceho, pokiaľ sa nedohodne inak.

4. Lehoty na vybavenie reklamácie

Predávajúci vybaví reklamáciu:

  • bezodkladne, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia

  • V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na bezplatnú opravu, výmenu tovaru, primeranú zľavu alebo odstúpenie od zmluvy

O vybavení reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom alebo písomne.

5. Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že kupujúci nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo využiť platformu riešenia sporov online:
https://ec.europa.eu/consumers/odr


Dátum poslednej aktualizácie: [napr. 1.6.2025]