Reklamačný Poriadok
Reklamačný poriadok
bokypovic.sk
Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri uplatňovaní zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len „reklamácia“).
1. Predávajúci
Obchodné meno: [Tvoje meno / firma]
Sídlo: [Adresa]
IČO: [Tvoje IČO]
E-mail: [email@example.com]
Telefón: [0900 000 000]
2. Zodpovednosť za vady
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.
Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak.
Záruka sa nevzťahuje na:
-
opotrebenie spôsobené bežným používaním
-
mechanické poškodenie tovaru
-
nesprávne používanie alebo skladovanie
-
zásahy do výrobku neoprávnenou osobou
3. Uplatnenie reklamácie
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu:
-
e-mailom: [email@example.com]
-
písomne: na adresu sídla predávajúceho
-
osobne (ak prevádzka existuje)
Kupujúci by mal pri reklamácii uviesť:
-
číslo objednávky / doklad o kúpe
-
názov reklamovaného tovaru
-
popis vady
-
návrh spôsobu vybavenia reklamácie
Tovar je potrebné doručiť na adresu predávajúceho, pokiaľ sa nedohodne inak.
4. Lehoty na vybavenie reklamácie
Predávajúci vybaví reklamáciu:
-
bezodkladne, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia
-
V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na bezplatnú opravu, výmenu tovaru, primeranú zľavu alebo odstúpenie od zmluvy
O vybavení reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom alebo písomne.
5. Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že kupujúci nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo využiť platformu riešenia sporov online:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Dátum poslednej aktualizácie: [napr. 1.6.2025]